Saturday, 21 January 2012

follower ke 1000 !



terima kasih kepada yang sudi follow blog simple niera :)
hari ni genap sudah follower niera 1000 orang !
setelah blog aisyah humaira ni berumur 9 bulan 2 minggu 4 hari :D
belog yang bertuah tu?
mestilah blog..

^
^
^
^
^
^


terjah dia ramai2 nak?
mesti nanti dia follow korang balik..
niera dah follow dia dah..
dah jadi follower ke 85 :)


pemilik blog?
namanya kalau berdasarkan apa yang ditulis : shahirah ridwan
seorang penuntut IPTA di nilai,negeri sembilan..
cop2,awk USIM ke?
sebab niera pun USIM jugak..hehe :)
beliau mula berblog sejak 2011.
belog dia cute je cam tuannya ^_^


“Wahai manusia, sesungguhnya Kami menciptakan kalian dari laki-laki dan perempuan, dan Kami menjadikan kalian berbangsa-bangsa dan bersuku-suku agar saling mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia diantara kalian adalah orang yang paling bertaqwa di sisi Allah. “[al-Hujurat:13].


apa tunggu lagi?
terjah !

4 000 Budak Comel:

shieraridwan shieraridwan said...

ohohooo malunya kitaa ;p
tak sangka plak btuah jd follower yg ke 1000 ni.
hihii yup, sy pun student USIM jgakk.
amboihh memandai je kata kita cute kn..
huwaaaaaa malu !^^

niera niera said...

@shieraridwan
alaa..jgn la malu2..hihi..wah ! usim jugak rupanya..keciknya dunia *_*
awk mmg cute pon :) hihihi~
salam perkenalan~

Arra Ahmad Arra Ahmad said...

:) dah 1000 lebih dah follower dia..tahniah.:)

✉ ¥ana Fauzi ✉ ✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Untungg kena revieww dengan blogger hebat mcm niera niii:))