Sunday, 24 June 2012

Jom Potong Kuku Ikut Sunnah Rasulullah SAW

8 000 Budak Comel:

sHaR!Na eLyaNa sHaR!Na eLyaNa said...

info menarik :D

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI said...

yg kaki tu slalu lupa..huhu

KY KY said...

sememangnya kita tahu, memotong kuku pun ada carannyakan? tapi itulah kalau dah nak potong, terus je..apa2 pun insyaAllah pelan2 kita ikut sunnah nabi kita

Apple Apple said...

Kuku kaki memang potong camtu tapi tangan.. tak terfikir lak dia boleh start kat tengah eh? Lol.

anaqasehita anaqasehita said...

Ana share ek gambar tu..
thanks..
sama2lah kita ikut sunnah Rasulullah:)

Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya selalu potong hari jumaat :)

~::Chenta::~ ~::Chenta::~ said...

ada tak keterangan mengapa kondisi turutan nyer begini ??

Orga Orga said...

tangan adalah ikut jugak, tapi kaki selalu start ibu jari dulu..sama macam Chenta, ada tak explanation psl turutan ni?