Friday, 20 July 2012

Pelajar 14 Tahun Dirogol Setelah Dipaksa Teguk Arak

KANGAR: Seorang pelajar perempuan berusia 14 tahun menempuh detik hitam apabila dipaksa meneguk minuman keras sehingga mabuk sebelum dirogol jirannya, seorang pelajar tingkatan empat, di sini, awal bulan lalu.

Sebelum kejadian antara jam 12.30 tengah hari hingga 10 malam itu, mangsa yang berjiran dengan suspek berusia 16 tahun di Flet Seri Sena, di sini, dibawa bersiar-siar ke satu lokasi rahsia pada petang 4 Julai lalu, sebelum gadis terbabit yang juga pelajar tingkatan dua sebuah sekolah menengah, di sini, dirogol.

Selepas dipaksa, mangsa yang ketakutan terpaksa akur dengan arahan suspek kerana diugut untuk dicederakan, sebelum dirogol remaja lelaki itu ketika berada dalam keadaan khayal.

Baca seterusnya di --->  http://www.harian-metro-online.com/jiran-paksa-teguk-arak-sebelum-noda


P/S:
Adik-adik jangan mudah bersosial tanpa ada batasan..Kawal adik-adik atau anak-anak kita daripada bergaul atau terpengaruh dengan dunia luar..

10 000 Budak Comel:

Cik Rongoks Cik Rongoks said...

kesiannye kat dia :(

ezyra daniel ezyra daniel said...

bahaye nye zaman skrg nie..tak taw nak pcye kat spe ag...
family pon skrg nie susahh nak cye kan :)

✉ ¥ana Fauzi ✉ ✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

TERUKNYAA LAKI TUU !

jia kreatifelt jia kreatifelt said...

kerana nafsu...badan binasa...

~MiZz Atie ZieYa~ ~MiZz Atie ZieYa~ said...

astaga :(

Addin Addin said...

Allah, bila dah khayal macam macam perkara luar alam boleh jadi. huhu

Pecinta pink^^ Pecinta pink^^ said...

aih,macam2 skang ni..tkut kekdg dgar yg pnting waspada..

Nurfara Hani Nurfara Hani said...

nak jadi ape lah sekarang ni kan?

Waalid5035 ™ Waalid5035 ™ said...

MasyaAllah...apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang...T_T

beratnya tanggungjawab da'ie

imantizz_truper imantizz_truper said...

dunia sekarang nie macam2 yg berlaku...takutnya....