Thursday, 16 August 2012

Berbuka Puasa di Kampung Halaman


Alhamdulillah,lebih kurang jam 6 petang tadi niera sekeluarga selamat sampai di kampung halaman . Perjalanan dari selangor ke perak cukup mengujakan.. Almaklumlah,sejak niera masuk universiti,ini la kali pertama nak balik kampung.. last kat kampung masa niera jadi guru kafa di perak ni.. bila masuk je rumah tadi,rasa macam blurr je .. sampaikan nak bukak lampu pun lupa suis kat mana.. hehehe :)

korang kat mana?adakah sama seperti niera?sudah tiba di kampung halaman?atau masih diibu kota?
PANDU KENDERAAN DENGAN HATI-HATI,INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG ^^

8 000 Budak Comel:

eesyaLavigne eesyaLavigne said...

kita masih kat rumah sendiri .. Balik kampung sabtu petang .. Kampung kita dekat jer :D

Azee Hana Azee Hana said...

tengok,,kucing pon nak balik kampung dah tu pakat2 nek kete..haha

Cik Arina Cik Arina said...

bestnya dh blik kmpg kite lom ag :(

SoLy SoLicious SoLy SoLicious said...

untung la..kite ni ha... haishh...msih di perantauan

jihah jimur jihah jimur said...

kita masih di ibu kota.. sabtu ni balik lah ke utara kedah nun.. ^^

shieraridwan shieraridwan said...

kita tak jadi balik kampung. wuu

selamat berkampung awak ;)

SELAMAT HARI RAYA yang bakal tiba !

cik Lily cik Lily said...

Belum balik ke kampung lagi. Selamat hari Raya.

Jemputlah singgah dan sudi join http://penchentalily.blogspot.com/2012/08/1st-give-away-by-cik-lily.html

Nurliyana Zulkifli Nurliyana Zulkifli said...

Yana beraya kat ktganu dulu even nenda sbelah ayah dah xde.. mmg akan berkumpul adik beradik ayah dulu.. raya kedua open hause.. hari raya ketiga bru balik kerumah nenda sbelah mak! :')