Friday, 10 August 2012

Kejutan Dapat Doodle Dari Silent Reader

Assalamualaikum :)
actually tadi niera bukak la shoutbox macam biasa kan..tup2 ada pesanan yang niera dapat doodle..tertanya2 jugak,rasanya tak de join mana2 segmen..bila bukak link tu,rupa-rupanya ada silent reader niera bagi niera hadiah doodle la ! saya suka..saya suka !

comel kan?

ada 5 bloggers je yang dapat tau ! jangan cemburu..tak mo tak mo..hehe..btw, awak baik sgt sebab sudi buat ni untuk kami..untung kan org kreatif ni?kalau niera,semua tak leh jadi..senang kata kurang kreatif la..haha..
ok,selamat berpuasa ! jom terjah sini untuk lihat siapa lagi yang dapat :)

16 000 Budak Comel:

cci cci said...

wawawa.. comel sangat.. ^_^

AmirahSyafiqah ♥ AmirahSyafiqah ♥ said...

comell :)

Nur Atiqah Mohd Zaki Nur Atiqah Mohd Zaki said...

waa, untungnye niera:)

rAIHan rAIHan said...

beruntung lah niera..:)

NURUL ◕‿◕ NURUL ◕‿◕ said...

untung laa..waa..comel laa doodle tu!

FiZ FiZ said...

comel.ingatan tu yg penting kan.

Hanif Idrus Hanif Idrus said...

kiutnya!!!

sHaR!Na eLyaNa sHaR!Na eLyaNa said...

cutenya :P

Nurul Nurul said...

Untunglah , kak Niera.

Khairul Nizam Khairul Nizam said...

untung la haha

Pecinta pink^^ Pecinta pink^^ said...

best nye:)yg pnting pink!!hakhak

لين Si Pipi Merah لين Si Pipi Merah said...

suka..suka..jugak... eheh..

sunshine =) sunshine =) said...

wah.cute ye!rezeki kak niera lg tu.. (:

babycomel babycomel said...

comel ;)
haah, untung org kreatif ni kan.. buat apa je menjadi :)
kalau saya, failed

✉ ¥ana Fauzi ✉ ✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Alahh , kalau org pemess , mesti dapat punya laa . mcm Niera laa;D

Nurliyana Zulkifli Nurliyana Zulkifli said...

nice :)
rezeki niera la tu.. kte pun ada cuba2 buat tapi tak caantik pom