Monday, 13 August 2012

Senyum Tak Perlu Kata Apa-Apa



"SENYUM" ringan tak bersuara tapi, penuh makna.
"SENYUM" murah tapi, tak ternilai dengan ringgit.
"SENYUM" tak perlu tenaga tapi, besar motivasinya.
"SENYUM" hal yang mudah tapi, selalu nampak indah.
"SENYUM" 1 perkara yang biasa tapi, boleh menjadi istimewa.
"SENYUM" ibadah yang paling mudah tetapi, berpahala setara dengan sedekah.

Penuhilah hari2 kita dgn senyuman manis agar semua org ikut tersenyum kerana kita.

18 000 Budak Comel:

Ain Ain said...

Tol tuh..smillee :DD

Mrs Velentine Mrs Velentine said...

so sila senyum..

Wahyunie Wahip Wahyunie Wahip said...

senyum.. ngee :D

✉ ¥ana Fauzi ✉ ✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Comel nya doodel tu , haha:) Tag Niera di sini : http://www.yanaliyana.com/2012/08/segmen-ucapan-aidilfitri.html

fasha amira fasha amira said...

senyum ke teling *____________________*

nur anis nur anis said...

saya senyum di sini..:)

Nurliyana Zulkifli Nurliyana Zulkifli said...

Seindah senyuman :)
Subhanallah senyuman ibadah paling senang!

TiraHime TiraHime said...

senyuman itu sedekah ^_^

Sally Yatiey Sally Yatiey said...

Senyum! Hehe

dEdEQ dE wIshEs dEdEQ dE wIshEs said...

SENYUMMMMMM ..

* manis je doodle tu senyum

aku HaniAsyira aku HaniAsyira said...

sekali orang senyum kat kita rasa sejuk ati tengok.. mcm tu lah org nak tgk kat kita kan.. =)

Carl Lesmana Carl Lesmana said...

blog ini ditag lagi :) http://sayaabel.blogspot.com/2012/08/segmen-blogwalking-august-by-jaja-sutera.html

NURUL ◕‿◕ NURUL ◕‿◕ said...

senyum sokmo ;)

C'Jai C'Jai said...

hehe..tengah senyum lebar ni...

Mimie Mimie said...

senyum baca entri senyum.. hehe

Mieya Atiera Mieya Atiera said...

Senyum :)

Bulan Syurga Firdausi Bulan Syurga Firdausi said...

yang penting tetap ibadah kan :) senang je pahala senyum..

sunshine =) sunshine =) said...

btol2...lgpn nk syum x prlu byr ape2 pun.. (: