Monday, 24 September 2012

25 September 2012 - Pilihan Raya Kampus !

Assalamualaikum.
Curi-curi masa update sekejap sebelum balik semula ke kampus.
Btw, tadi kelas sampai jam 10 pagi then balik asrama sekejap untuk curi-curi masa taip surat ketidakhadiran ke kampus sepanjang minggu ni bermula hari ni atas alasan sibuk nak balik rumah siapkan persiapan kawen. Hari ini, 25 September 2012 hari paling meriahhh di kampus kerana ramai yang tunaikan kewajipan untuk mengundi bagi calon pemilihan MPP USIM :') Mana boleh lepas kan peluang ni kan? walaupun dah nak gerak balik rumah tapi cuba untuk turun mengundi . Tadi dah nak gi undi then punya la ramai beratur ^^ so, kejap lagi baru kita beratur untuk mengundi :) siapa yang tak undi lagi tu, jangan lupa tunaikan kewajipan anda. boleh undi sampai jam 5 petang hari ini insyaALLAH. Pilih betoi2 jangan main pilih ikut rupa je. hehe :) 

SELAMAT MENGUNDI !

4 000 Budak Comel:

Cik Kidal Cik Kidal said...

selamat mngundi bakal kepimpinan di kampus anda niera :)

NuRuL NuRuL said...

dah mengundi dah..:)

cci cci said...

undi jgn x undi..

Cik Izor Cik Izor said...

assalamualaikum..untung siswa/siswi usim dpt turun mengundi..kami kat usm xde PRK pun thn ni..huhu..rindu saat bersesak nak buang undi dulu..