Thursday, 20 December 2012

Muka Suami Macam Sharnaaz Ahmad?

Assalamualaikum semua. Lama rasanya tak update blog. Tentang kehidupan. Orang kata muka suami tercinta Niera macam Sharnaaz Ahmad? Yup! Bila Niera bagi tahu adik-adik Niera, semua terkekek ketawa. haha :D tak tahu la sape yang rabun, sape yang tak. Bukan seorang yang cakap, tapi agak ramai kot. Blogger dan kawan-kawan sekolah dulu.
Antaranya? [Klik sini] dan dari blogger yang sama, dia siap adakan pesanan tentang muka suami Niera [disini]

Niera : Adik-adik rasa muka abang Wan (suami) macam muka siapa?
Adik-adik : Siapa?
Niera : Alaaa, tekalah. Pelakon.
Adik-adik : hmm, ntah !
Niera : Sharnaaz Ahmad.
Adik-adik : Haahaha. Adalah sikit. Tapi Abang Wan lagi hensem la.

Seee? Adik pun cakap yang suami Niera lagi hensem. Jujur, yang paling penting, suami Niera paling hensem dan kacak dan macho. Memang tak de tandingan siapa-siapa. Fahrin Ahmad pun kalah tau ! Berbangga dengan suami yang memang terbaik ! heee :D

Dia Cinta Hati Saya. I  U

Buah Hati Selamanya 

#Pandangan orang selalu berbeza, namun pandangan seorang isteri tak pernah menipu. Bila si dia yang dicintai sah menjadi suami, itulah yang terbaik di pandangan mata. Dia lah terhebat, terkacak dan terbaik. Tiada yang lain. Suamiku, Aku mencintaimu lebih dari diriku sendiri dan yang pasti kau satu-satunya di hati untuk selamanya. 


27 000 Budak Comel:

Mrs Velentine Mrs Velentine said...

suami awak lagi hensem dr dia

Shima Mazlan Shima Mazlan said...

hihihi .. same ckit kot .. jom join segmen shima ..

http://shima-chintaanugerah.blogspot.com/2012/12/segmen-by-shima-mazlan.html

Nur Faie Nur Faie said...

Waa , suami kakak ni Sharnaaz Ahmad versi yang kiut miutt , ehh pujian ini ikhlas =='

✿A I N A A✿ ✿A I N A A✿ said...

suami Niera lebih hnsem.. untuk Niera.. hehehe

Nurfara Hani Nurfara Hani said...

husband niera lagi handsome dari sharnaaz. (FAKTA)

Razil Tahir Razil Tahir said...

hehehe.. bangga la tue... huhu

Munira Munira said...

Alhamdulillah dapat suami yang baik dan kacak (ada iras -iras mcm sharnaaz)hehe.Semoga bahagia selalu :-)

ieranie80.blogspot.com

Cik Wieda Cik Wieda said...

wahh , sweet :)
*saya suka. saya suka

Ayu sukatiakula Ayu sukatiakula said...

hai.. BW dr segmen lulu-caldina

meh singgah blog sy

http://monwalktoremember.blogspot.com/

Nurul Filzah Nurul Filzah said...

hahaha, kelakar jugak baca. Tapi sikit jer

ieka farhana ieka farhana said...

Akhirnya buat entry HAHAHA :b

Leeza dayasari [santai leeza] Leeza dayasari [santai leeza] said...

SHANAAZ erk.. hehehe

Nurul Najihah Nurul Najihah said...

sweet tengok korang together :)))

moge bahagia yaaa ~

nur naa'irah nur naa'irah said...

salam...waaa..sama padan..sama cantik..:)

natasyapink natasyapink said...

untung akak ade suami iras-iras retiss. hehe. =)

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

suami niera lagi berseri dr sharnaaz..:D

smoga berbahaga slalu niera..lyeen suka dtg blog niera bca entry2 psl cinta niera..unik dan yg pnting..halal lg myucikan..:D..lyeen brhrp cinta yg dtg mcm tu..:D

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

sha terlepas entry ni..sorry niera..mmg sebijik sama..tp rasanya suami niera kecik sikit..jgn mrh hehe..hope korang bhgia selamanya aminnnn..

miz ruha miz ruha said...

macam sharnaaz ek... adelah sikit2... :)

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

alamak..soalan bonus? sha nak percepatkan..insyallah :D dia tgl penang la..sha kat sabah..doakan ja ya..

Cik Fie Cik Fie said...

suami akak lebih ensem drpd dia. hihi :)

wanie wanie said...

Segala-iinya adalah suami :)

nur azian nur azian said...

erm patot lah rase mcm dok terfikir2 haritu...muka suami niera mcm siape lah kan :) bile niera wat entry mcm ni,bru sy perasan...hehe mmg btol la...erm sweet nye kisah cinta korang berdua kan...nak jugak mcm ni...sweet sgt2!! sy doakan niera dan suami bahagia buat selama-lamanya...

Strawberriy COKLAT :) Strawberriy COKLAT :) said...

jage die elok2 ea.... jngn bagi SHila Amzah lk... hehe.... BTW, suami kak Nira lgi ensem...untong dpt die... same2 soleh/solehah....

Nurin Aqilah Nurin Aqilah said...

Serious kak ! Muka akak dengan suami , ada iraslah ^^

Marini Sakina Marini Sakina said...

muka suami akak lagi hensem n manis :) hehehe.

Shakirah Rosli Shakirah Rosli said...

so sweeeeet ! hehe :) suami kk niera mmg handsome ^^,

Hamba Allah Hamba Allah said...

ensem di luar dan biar ensem di dalam... untung dapat suami mcm suami awak ni... wpun saya tak kenal awak dan suami awak... sekali pandang sejuk je... harapan saya moga awak kekal selamanya bersama suami tercinta... Amin... amin Ya Allah...