Tuesday, 4 December 2012

Siapa Yang Curang??


LAWAK ~ SIAPA YANG CURANG??? anda beri jawapan....

Juliana : " Abang Mie... Jom la datang rumah... saya rindu la.. lagipun suami saya pergi oversea tadi.."

Helmi: "baiklah malam esok abang pergi tau... nanti pandai la abang tipu isteri abang tu.."


Juliana : "Oh ya.. sebelum datang esok.. abang cukur misai kasi licin dulu ye.. abang tahukan saya suka lelaki yg baby-face."

Helmi : "Alamak... yang ni susah sikit.. isteri abang suka abang simpan misai ni nanti dia marah plak"

Juliana : "Alaaa... abang ni nak jumpa saya ke tak nie?"

Helmi : "oklah.. oklah.. Ana punya pasal.. apa saja abang sanggup"

Keesokan paginya, semasa Helmi hendak keluar untuk ke pejabat dia telah memesan kepada isterinya yang dia pulang lewat malam ini kerana ada mesyuarat penting... dan di pejabatnya.. Helmi telah mencukur misainya sampai licin..

Jam 4 pagi ketika Helmi balik ke rumahnya...isterinya sudah tidur... Dengan perlahan Helmi salin baju dan naik ke tempat tidur...tiba- tiba isterinya tersedar lalu meraba-raba wajah Helmi yang licin itu dalam kegelapan... dan berkata... "Kenapa kau tak balik lagi Jalil...kejap lagi suami i balik...!!"
 
# copy paste !
 
 

16 000 Budak Comel:

Jannah Rusdi Jannah Rusdi said...

kahkahkahkah. 2x5 je suami dngn isteri XD

Mrs Velentine Mrs Velentine said...

hahhaa...lawak shiro dlm maharajalwk mega..done..colgate

^^eKaTiKaH^^ ^^eKaTiKaH^^ said...

dua2 curang, kan dah kantoi.. haha..

*betul tu, perkahwinan yg mendapat berkat lebih kekal hingga akhir hayat :)

fendy abu fendy abu said...

terbongkar rupanya rahsia...hahhaha

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

dua2 curang...haaha...bahaya...hahaha...lucu tp penuh mesej..

Dunia Wilma Dunia Wilma said...

Hahaha...2x5 :-)
Dua2 curang...

Anis Farhana Anis Farhana said...

Kantoi laaa . hahahaha . sama je dua2 :)

nur naa'irah nur naa'irah said...

salam..org cakap..ape yg kita buat kat org, org akn buat lebih drpd perbuatan kita pd diri kita sendiri..na'uzubillah..:)

✿Gucciey Lavender✿ ✿Gucciey Lavender✿ said...

hahahaha . dua2 sama je ! haih ..

Mimie Mimie said...

bahaya pasangan macam nie... hehe

Ima Azwan Ima Azwan said...

what u give, u will get back. isnt? hehheh

Rara Nasiha Rara Nasiha said...

semuanya curang. hahahaha. tapi cerita ni lawak :)

Hnahdy Hnahdy said...

huh, penuh kecurangan di situ.hehe

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

nazubillah :D

Hasnul Adin Hasnul Adin said...

sadis btoi.. ^_^

beloGIsam beloGIsam said...

sama je hotAk keduanya