Wednesday, 9 January 2013

2013 : Tahun Sharnaaz Ahmad Ajak Shila Amzah Kahwin



"Jika dia [Shila Amzah] tidak mahu cakap pasal cinta, saya juga sama tapi saya mahu cakap pasal kahwin," jawab ringkas Sharnaaz Ahmad ketika diminta mengulas mengenai kekasih hatinya, Shila Amzah yang tidak mahu lagi berbicara soal cinta. 

Alhamdulillah, semoga hasrat murni Sharnaaz Ahmad tercapai. Semoga ada jodoh diantara mereka. Ameen. Butiran lanjut? Sila [baca sini] :)

18 000 Budak Comel:

:: Mrs.Eady :: :: Mrs.Eady :: said...

x minat dua ekor nie...hehehe..

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@:: Mrs.Eady :: kita hanya mampu doakan mereka. :)
semoga mereka ada jodoh :)


#drpd org kapel tak de niat langsung nak kawen :')

ejulz ejulz said...

smoga jodoh berpanjangan..

Nur Atiqah Mohd Zaki Nur Atiqah Mohd Zaki said...

baguslah dah nak kawen...smoga dipermudahkan urusan mereka yang baik ini

✿A I N A A✿ ✿A I N A A✿ said...

Alhamdulillah, semoga hubungan mereka hingga ke jinjang pelamin.. semoga hasrat mereka tercapai...

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

semoga urusan mereka dipermudahkan..niat dah baik..:D

sa mic sa mic said...

laa dah nak kahwen ke? Hehe semoga dipermudahkan urusan mereka ;)

Afiqah Alias Afiqah Alias said...

cepat2kan lah.umum tarikhnya...

Sue Echan Sue Echan said...

hrp shila fikir semasak2nya sblom berkahwin. bukan mudah nk mendirikan masjid. kita hanya mampu berdoa apa yg terbaik utk mereka. semoga berkekalan ke akhir hayat insyallah :)

Khairul Zamri Khairul Zamri said...

aminnnn semoga masjidnya bahagia :)

CikMunBlogger CikMunBlogger said...

semoga cepat disatukannn . hehe . shila amzah makin cantik bila pakai tudung :)

Leeza dayasari [santai leeza] Leeza dayasari [santai leeza] said...

ada sesuatu yg tak kena dgn pasangan ni. mula2 suka.. lama2 dh malas nk tahu... haaaaaaaa

Leeza dayasari [santai leeza] Leeza dayasari [santai leeza] said...

tapi bakat shila amzah mmg leeza kagum lah... siapa tak kagum... cuma kesilapan demi kesilapan dia dan pak we nya.. maybe buat segelintir org rs mcm kureng kot...

Eyqa Hasnan Eyqa Hasnan said...

Semoga jodoh mereka berpanjangan tapi tak setuju bab sharnaaz mengongkong sangat --'

Cik Wieda Cik Wieda said...

alhamdullillah :)

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

khwn ja cpt2 apa susah heheh

^^eKaTiKaH^^ ^^eKaTiKaH^^ said...

wahhh.. mungkin sudah bertemu jodoh :)

Cik Fie Cik Fie said...

semoga bahagia :)