Sunday, 27 January 2013

Kenangan Bersama Keluarga Dalam Dunia I-CITY

Alhamdulillah, pada Sabtu 26/1/13 Niera sepat meluangkan masa bersama keluarga ke i-city , Shah Alam. Kebetulan adik-adik yang diasrama pun semua baik, so lengkap dah satu family. Rasanya jarang Niera kongsikan mengenai keluarga, sampai ada yang tanya, Niera ni anak tunggal ke? heee :D
Family tanpa kakak sulung dia yang comot, Niera


Syafiqah * Aleesya

Aleesya * Alief

Lengkap satu family :)

Arif * Syafiqah




Arina * Aleesya

Tanpa suami disisi :'( 

Alief * Amierah





Kami kat dalam dunia i-city tu hampir 3 jam dan semata-mata di Snowalk. Bape kali keluar pastu masuk balik. hee. Cuma Niera tak berapa seronok sebab suami tiada disisi. Sebenarnya, kami berdua pernah datang kesini. Berdating berdua. Aipp ! Tapi mestilah dating halal. Tapi masa tu tak bawak kamera, so tiada kenangan yang tertangkap namun ia bukan bermakna terus dilupakan. Itu juga kenangan terindah buat kami. 

Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya: “Sesiapa yang ingin diluaskan rezekinya, dipanjangkan umurnya, maka hendaklah ia memanjangkan silaturrahim”
Riwayat al-bukhari



10 000 Budak Comel:

Dear KHY Dear KHY said...

bestnye dapat kumpul satu family then pergi bercuti sama2

Eyqa Hasnan Eyqa Hasnan said...

Bestnya dapat berkumpul ramai-ramai :)

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

adik2 niera kecik lagi..sama mcm lyeen..paling kecik bru 6 tahun..ehhhe

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Lyeen De Syifaadik niera plg kecik 4 thn dah terima abang ipar. haha :D

Afiqah Alias Afiqah Alias said...

family besar!

Fienazzuki Fienazzuki said...

Happynya..
fienaz pun dah pergi..

Nadia Johari Nadia Johari said...

wah dh msuk tempat ice..akk pun dh bnyk kali p icity..tp tempat ice x pnh p lagi..hehe..niera orng mana..

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Nadia Johari gombak :)

alyn amalyn alyn amalyn said...

wua best nyer..:)

Cik Wieda Cik Wieda said...

comel aleesya :) kirim salam kt adik ya