Sunday, 13 January 2013

Penampilan Pertama Dato` Siti Nurhaliza Selepas Berhijab

Alhamdulillah. Seperti yang sedia maklum, penyanyi nombor 1 negara sudahpun bertudung litup sejak ulangtahun kelahirannya yang ke 34 pada 11 Januari 2013 yang lalu. Kini, di majlis resepsi Apek-Leuniey, Siti tampil buat kali pertama dengan penghijrahan baru beliau. Siti sangat comel ! 


Nak berubah bukan senang kena perlahan-lahan dan terus istiqamah dan semoga Dato' Siti terus bahagia dengan kehidupannya. Ameen.



17 000 Budak Comel:

Shazlina Saad Shazlina Saad said...

cantik je kan bertudung litup macam tu dari nampak jambul, huhu

CikZaniff CikZaniff said...

comel sgt kan..alhamdulillah ..mesti rmai yg suka..

Afiqah Alias Afiqah Alias said...

Bila hati disentuh utk berubah demi Agama, biarkan ia mendakap sepenuhnya. Jika dibiarkan sentuhan tu pergi, maka rugi diri sendiri.

najihahfara najihahfara said...

cantik sangat2

Irwan Alessa Irwan Alessa said...

buat apa pun, asalkan ikhlas.. Dengan izin-Nya di berkati.. Amin, semoga ramai lagi artis juga akan turut berhijrah..

p/s : cantik Dato' CT bertudung style Hanna Tajima :)

Irwan Alessa Irwan Alessa said...
This comment has been removed by the author.
hazwan hairy hazwan hairy said...

serius! sgt cntik...

Leeza dayasari [santai leeza] Leeza dayasari [santai leeza] said...

lawa kak ct.....

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

cantik sgt..:) comel..alhamdullilah..:D

||Sis aLeaSaRa|| ||Sis aLeaSaRa|| said...

slm sis.mmg dh lama tgu siti tutup aurat sebetul-betulnya.asyik nmpk jambul je.dahlah siti tu cute,muka babyface.hrp dgn penghijrahanya,Allah kurniakan dia zuriat ^^

Cik Wieda Cik Wieda said...

Alhamdulillah .

wanie wanie said...

Alhamdulillah , mgkin 1 hari nty ad keluaran tudg Ct pulak :D

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

serius dia ctk pakai cmni..sopan hehe

✿A I N A A✿ ✿A I N A A✿ said...

cantik sungguh siti... harap berterusan bertudung macam ni... =3

Maria Menado~ Maria Menado~ said...

cantik. hehe~~

Cik Fie Cik Fie said...

comel :)

nur azian nur azian said...

betul...sy pon suke siti bertudung..comel sgt..betul la org kata,benda bertutup lg cantik..sme la mcm kite kan? hehe