Wednesday, 30 January 2013

Sharnaaz-Shila Apa Kesudahannya?


Kuala Lumpur: “Saya dan ibu Shila masih hidup, masih bernyawa, sekurang-kurang hormatilah kami sebagai orang tuanya.
“Kalau Shila mahu kahwin sekali pun, saya walinya, bukan Shaarnaz yang menentukan itu isterinya,” kata Amir Amzah Salleh, 51 atau ND Lala yang juga bapa kepada penyanyi, Shila Amzah, 23.
Jelas sekali itu kekecewaan diluahkan ND Lala membalas kenyataan yang pernah dilahirkan pelakon, Shaarnaz Ahmad, 28, yang sebelum ini menyatakan tetap merisik Shila Mac ini biarpun dihalang bapa penyanyi terbabit.
ND Lala ketika dihubungi dari Shanghai, China, semalam, berkata, tindakan pelakon itu mengakui Shila bakal isterinya sangat memalukan kerana dia tidak pernah mengadakan perbincangan bersama keluarga Shaarnaz mengenai perkahwinan itu.
“Dia (Shaarnaz) mengakui Shila bakal isterinya dan tetap akan merisik, semua itu karut. Jangan keluar kenyataan yang boleh memalukan diri sendiri dan saya percaya keluarga Shaarnaz turut malu dengan tindakannya itu,” katanya.

sumber : [sini]

Apakah kesudahannya? Diharapkan kedua-dua belah pihak dapat berbincang secara baik. Setiap masalah pasti ada jalan keluar.




11 000 Budak Comel:

nabByla nabByla said...

harap hubungan drg baik2 je la.. huhu..

Liyana Erythrina Liyana Erythrina said...

dah bosan dengan cerita dorang..tak habis-habis,

Kak Mahh Kak Mahh said...

Harap jangan ada masalah berlanjutan.

Afiqah Alias Afiqah Alias said...

hehe..

NoEn NoEn said...

no comment...xthu pun masalah diorg ape...huhu

sHiMi sHinHae~ sHiMi sHinHae~ said...

malu statement mcam ni ~_~

Cik Wieda Cik Wieda said...

kalau nak dekat anak dara orang tu , wat la elok-2 . bgitau mak pak dia dulu .

Sheila Eiman Sheila Eiman said...

kalau ada jodoh, tak kemana... kan..

Nadia Johari Nadia Johari said...

shaanarz jgn la lebih2..dh la die artis..

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

smoga mereka baik2 je..biasalah bila dha artis..smua org akan ambik taw,..

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

aiishh..sha pun xtau nak komen apa..hehe hope dorg bhgia ya..