Wednesday, 13 February 2013

Budak 13 Tahun Ditangkap Khalwat !


"Duit saya sudah habis, tidak dapat balik rumah, sebab itu terpaksa tidur dengan kakak," kata seorang remaja lelaki mengaku berusia 13 tahun yang dicekup ketika berdua-duaan bersama seorang gadis yang didakwa saudara kandung dalam bilik sebuah hotel bajet di ibu negara, awal pagi tadi.
Bagaimanapun ketika ditanya penguat kuasa, remaja berkenaan menukar pula kenyataannya dengan mengatakan gadis berusia 20 tahun itu adalah teman wanita abangnya dan mereka terpaksa tidur bersama kerana tidak dapat menghubungi keluarga.
Pasangan berkenaan antara 10 yang ditahan dalam operasi cegah maksiat sempena hari kekasih yang dijalankan penguat kuasa Jabatan Agama Wilayah Persekutuan (Jawi) di sekitar ibu kota bermula jam 11 malam semalam sehingga 5 pagi tadi.

Kesemua yang ditahan berusia 13 hingga 50 tahun dan disiasat di bawah Akta Kesalahan Jenayah Syariah 1997 yang membawa hukuman denda dan penjara jika sabit kesalahan.

Umur 13 - 50 tahun? Sangat muda & tua. umpama beza seorang ayah dengan anak. Allahu Allah. 
14/2 - Say No to Valentine's Day !


20 000 Budak Comel:

Cik Rongoks Ika Cik Rongoks Ika said...

bila nak lepaskan diri, mcm2 alasan dia reka.huhu

Nao Mei Nao Mei said...

Kecik-kecik pun dah buat hal...apa nak jadi huhuhu

Cik Wieda Cik Wieda said...

ada jugak macam ni . ish-2 !

ct nyssa ct nyssa said...

Allahuakbar.. mcm2 jd.. gara2 nk sambut hari kekasih semua tu.. Moga Allah lindungi diri kita, in shaa Allah ^__^

Syamimi Hazirah Syamimi Hazirah said...

Astaghfirullahalazim. Remaja zaman sekarang *geleng kepala*

:: Mrs.Eady :: :: Mrs.Eady :: said...

giler!

Budak Kampung Budak Kampung said...

2 dia bebudak skunk...baik tido waktu cm2

keyboard menaip keyboard menaip said...

kecil2 dh tahu mcm tuh,, ni kes byk tgk cerita dalam tv lah ni,,
hurmm,, ish3,, kecewa tgk!!!
mohon shre,,

Fauziah Mohamad Fauziah Mohamad said...

macam2 hal sekarang ni, semoga kita dapat mendidik sesama kita sebaiknya...

waiman takwa waiman takwa said...

Budak-budak sekarang kalau bidang agama punyalah lemah. Yang peliknya semasa sekolah dapat A Pendidikan Islam.. Di mana silapnya?

Cik Aida™ Cik Aida™ said...

Astaghfirullahalazim,
macam macam laa remaja zaman skarang.
13 - 50? bukan setakat remaja, dah tua pun masih terlibat dalam gejala tak elok.
maksiat di mana2 skarang.

~S! BuLaT~ ~S! BuLaT~ said...

Budak2 Zaman Sekarang Dah Terlebih Advance Nampaknya.. 13tahun dah macam2 hal

hazdnul shafina hazdnul shafina said...

haish.,.. macam2,, bru 13 tahun dah pndai menipu.. buat bnda2 cmtu.. terpengaruh dgn bdya skrg la ni..dgn mcm filem yg tak elok.. sedhnye :(

NUR ASMA' BINTI MUHAMAD SAH NUR ASMA' BINTI MUHAMAD SAH said...

MasyaAllah...budak-budak sekarang dah pandai berkhalwat...akhir zamann :( sedih tengok orang macam ni..semoga dia mendapat hidayah...

Dunia Wilma Dunia Wilma said...

Wah...Baru 13 tahun dah buat benda macam nie...Sedihnya...

Sally Yatiey Sally Yatiey said...

13? Teruknyaaa..

Mrs Velentine Mrs Velentine said...

apa dah jadi dgn budak ni..

✿A I N A A✿ ✿A I N A A✿ said...

Astagfirullah... form 1 pun dah pndai sekarang.. MasyaAllah... gerun menengoknya...

Nadia Johari Nadia Johari said...

kecik2 dh pndai wat bnde ni..banyak tgk bnde luch agkneyr..

Cik Fie Cik Fie said...

kecik2 dah pandai buat camtu :(