Monday, 4 February 2013

Review Follower 4499 !

Baru 2 hari lepas review follower 4466 , Kini Niera kembali mereview follower terbaru ! Follower yang ke 4499 ! Siapakah? 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

http://skyofloveya.blogspot.com/

Jom Bertaaruf Dengan Si Dia
  • Hai Nurul Farzana !
  • Berumur 21 tahun. Lahir pada 8/12/1991
  • Kami se'perak', eh? 1 negeri la. Niera ada kampung di Bidor, awak?
  • Niera dah jadi follower ke 290 awak !
  • Kalau nak rasa suasana ceria, boleh la masuk blog dia ! 
  • Dia dah mula berblog sejak 2010 lagi. 
  • Salam Perkenalan.



8 000 Budak Comel:

rAIHan rAIHan said...

Ramai dah follower blog niera. Tahniah ya ^^

Mimie Mimie said...

lajunya follower dia bertambah.. hehe

Hanif Idrus Hanif Idrus said...

Ramainya follower awak ini...jeles aku ..hehehehhee
Kena terjah blogger ini

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

nnt nak mcm niera la rajin review follower :)

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

wow..semakin byk..hebat oo..mintak sikit boleh?

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Lyeen De Syifa boleh je.. silakan. dua singgit. :P

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@sHaRiNa eLyaNa tu la, tambah2 kalau dia newbie, setidak2nya, boleh bantu dia :)

Dianaa Dianaa said...

eh eh, asal Perak? sama lah kita. hehe :D