Friday, 15 March 2013

Hadiah Giveaway Dari Nabila Medan Sudah Diterima !

Alhamdulillah, hadiah dari Nabila Medan dah sampai minggu lepas. Then kat bawah ni, model percuma, si adik comot aleesya dah rasmikan dulu. Penat berebut dengan dia nak pakai. heee. Besar kan? Tapi tetap pink. Dan memikat hati niera. hik3. Boleh jadi sepit rambut dan juga pin tudung. Dia suka betul bila pakai. Kakak dia mampu curi-curi pakai, takpun jadi penonton je. hehe. :) Terima kasih Nabila !




Aleesya makin besar, makin bijak, makin lasak. Semoga adikku menjadi insan solehah idaman ibu ayah. Ameen. Bila dia nak jadi maksu ni? heeee. Tunggu besar sikit ye dik :P


13 000 Budak Comel:

Arya Addin Arya Addin said...

hee..aah kan,bila nak jadi maksu yer gadis comel nie ;)

-arya addin-

Arya Addin Arya Addin said...

hee..aah kan,bila nak jadi maksu yer gadis comel nie ;)

-arya addin-

Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah said...

waaa comelnye serba pink :)

sy tag sis: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/2013/03/segmen-add-friend-by-hanis.html

Arya Addin Arya Addin said...

hee..aah kan,bila nak jadi maksu yer gadis comel nie ;)

-arya addin-

NUR ASMA' BINTI MUHAMAD SAH NUR ASMA' BINTI MUHAMAD SAH said...

Comel :)

Baiyah Baiyah said...

Comel la..pink color..^_^

Mazelina Zaini Mazelina Zaini said...

hehe tahniah kak niera :D

onie onie said...

omeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Sally Yatiey Sally Yatiey said...

Comelnyaaa! :D

✿ Hasnie Adda ✿ ✿ Hasnie Adda ✿ said...

pink . comey nye . moga aleesya cepat2 jd maksu yer . amin . :D

Husna Humairah Husna Humairah said...

hehee comell lah. nakk juga :P

p/s: hehee kita tak sabarr nak jadi mak ngah ni :D

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

comey bebeno rupanya..ehhee..:)

cik wieda cik wieda said...

lawa lah sepit tuh :) suka sangat !!
*maksu ? hehek :P