Tuesday, 19 March 2013

Rehlah Bersama Teman Di Air Terjun Sg Gabai

Kami merehatkan minda sebentar ke Air Terjun ! Wuhuuu, best woo. Kami pergi hari Jumaat lepas. Pagi-pagi lagi dah gerak. Eksaited. Tambah pulak Hari Jumaat adalah hari cuti bagi kami. Tak de kelas ! Yeay !!

Dayang, Fify, Kak Faridah 
[posing dulu sebelum kereta mula bergerak, amboi, suka betul driver fify bergambar]

[Kami Berenam dah sampai ! Tak de orang sangat. Best woo. Teruja !]

Yeay !

Bila dah jumpa air, itulah mukanya. Haha. Seronok Betul !

Pembahagian tugas bermula, Niera bersama encik carrot ;)

BBQ + COSLOW + BUAH + AIR ANGGUR :)

Mereka terror bab bakar. Sampai kat tangan Niera, Dayang dengan fify memang tak jadi apa da =,=

Dah siap ! :)

Fify bersama ayam. Tolong usik-usik je. hehe. Penat gelak sebab ayam tak masak-masak bila kami yang bakar. Nasib baik ada lagi 3 orang terer bab ni.

Haaa, yang mandi ni, memang semua pandai la kan?

Kami berenam ! Semoga hubungan kasih sayang ini membawa ke syurga . Amiin.

“Sebaik baik sahabat di sisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap temannya dan sebaik baik jiran di sisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap jirannya.”
(Hadis riwayat al-Hakim)

12 000 Budak Comel:

Aliyaa Aliyaa said...

bestnya...

nini nini said...

amboi seronoknya....jeles dah ni....

cik wieda cik wieda said...

waa , seronoknya :0 memang best bila hang-out ngan kengkawan . lagi-lagi mandi sama-sama .
#ketawa bersama , menangis bersama , bahkan nak mandi pun sama-sama . haha :D

Budak Kampung Budak Kampung said...

sg gabai 2 kt ne?

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Budak Kampung dekat hulu langat, selangor :)

✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

bestnyaa niera... comel2 betul korang.. heheheheh...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ ◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

seronoknya...

Nur Asma' Muhamad Sah Nur Asma' Muhamad Sah said...

Sedapnya BBQ

Ridzwan Mohamed Ridzwan Mohamed said...

bru pegi hari sabtu lepas

Hanif Idrus Hanif Idrus said...

Meriahnya..berjimba-jimba sambil makan-makan...sambil berendam...

imantizz_truper imantizz_truper said...

dah lama imantizz tak mandi dekat air terjun..last pi dgn kawan2 pun tie nak sambunt tahun baru hari tu..semua duduk tempat jauh,tak boleh jumpa selalu..=_="

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

jeles bila baca entry ni..nangis tak berlagu..byk air mata tumpah..T_T