Photobucket

SEWA RM3 SEBULAN/ RM5 DUA BULAN
(klik untuk tempahan)

Friday, 12 April 2013

Sinopsis Drama Cinta Jangan Pergi

Cerita Comel aisyah humaira' Pada 4/12/2013 11 Budak Comel
Saksikan Setiap Sabtu Dan Ahad jam 8.30 malam di TV9

Sinopsis Drama Cinta Jangan Pergi
Cinta Jangan Pergi mengisahkan perjanjian manis dua kekasih sehidup semati namun siapa sangka dalam sekelip mata, takdir bakal merubah segalanya. Lea Soraya (Tiz Zaqyah) dan Kalil (Remy Ishak) dua insan yang tidak pernah bertemu mula menjalin cinta secara tidak sengaja bertembung dalam perjalanan ke Paris. Takdir bagaikan sengaja terus menemukan mereka apabila sekali lagi mereka ke destinasi dan mempunyai tujuan yang sama untuk menjelajah ke seluruh Eropah seorang diri. 
Mulanya Lea kurang menyenangi kehadiran Kalil yang kelihatan seperti cuba untuk meraih perhatiannya. Tetapi setelah saling mengenali dan menghabiskan masa bersama, bibit-bibit cinta mula terbit di hati dan mereka mula mengikat janji.  Kalil akan membuktikan cintanya bukan hanya untuk semusim dan cintanya hanya untuk Lea.  Namun siapa sangka, dalam sekelip mata segala yang dirancang berubah tanpa diduga.  Dua hati yang bersumpah setia terpisah apabila satu insiden tidak diingini menimpa Kalil. Apakah kesudahan janji cinta di antara Lea Soraya dan Kalil? 



11 000 Budak Comel:

D'ya D'ana D'ya D'ana said...

tgok iklan mcam best, hehe nak kne usha ni :)
p/s:thanx sgt2 ye akk,da brjaya da join GA tu :)

Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid said...

macam best jer cerita ni... thanks share link...nanti nak cuba tengok... ^_^

Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa said...

knplah bilik lyeen x dsediakan tv..uwaaaa

Cik Puan Fadli Cik Puan Fadli said...

layan kek tonton jo...pssttt..suko tgk ekau punyo header nie...trus polo laaa...

http://thequeenoffadli.blogspot.com

Aisya Sensei Aisya Sensei said...

hurm..redha jelh ..nama pun duk hostel..kompem la xboleh tengok..huhu

Sally Yatiey Sally Yatiey said...

Pernah tengok online je ;D hee

Yumida Huda Yumida Huda said...

cam menarik je sinopsisnye ni
x pnh tgk
tv9...hmmmm..klo berkesempatan nk tengok malam ni

tenku butang tenku butang said...

suka sgt tiz zakiah

♥ ʜᴜᴅᴀ ʜᴀssᴀɴ ♥ ♥ ʜᴜᴅᴀ ʜᴀssᴀɴ ♥ said...

hehe. tiz zaqyah comel!

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

salam dear sha baru ada kspmtan utk BW..thnks sbb join Segmen 5 hari by sharina

meh jenguk
http://www.opzzpinky.my/2013/04/pemenang-brooch-dan-sabun-susu-beras.html

Cik Fie Cik Fie said...

best jgk cerita ni :)