Wednesday, 25 September 2013

Kembali Semula Ke Dunia USIM Setelah Beransur Sihat

Alhamdulillah, selamat merempit ke USIM petang tadi dengan jayanya. Alhamdulillah. Biasanya suami yang hantar sejak dia ada di Malaysia tapi hari ni dia pula yang sakit. Tak larat. Sama-sama doakan supaya encik Safwan yang saya sayang kembali sihat. Ameen. 



Alhamdulillah, kesihatan semakin baik. lepas ni kena pantang makan. Tak boleh makan sayur, tak boleh makan makanan yang bersusu/santan, makanan pedas, buah-buah yang berangin dan macam-macam la pantangnya. Demi kesihatan dan supaya perut tak meragam lagi. 



Maaf buat pembeli barangan mesir yang lambat dapat barang. Yang belum dipos, akan dipos esok. Terima kasih bagi yang memahami kondisi kesihatan Niera yang tak berapa nak baik minggu lepas sehingga hari ini. Kini kembali aktif dan bertenaga untuk belajar. Dah janji dengan suami, tak mo nakal-nakal dan nak belajar sungguh-sungguh. Yeay !

"Dan orang-orang yang berusaha dengan bersungguh-sungguh kerana memenuhi kehendak ugama Kami, sesungguhnya Kami akan memimpin mereka ke jalan-jalan Kami (yang menjadikan mereka bergembira serta beroleh keredhaan) dan sesungguhnya (pertolongan dan bantuan) Allah adalah berserta orang-orang yang berusaha membaiki amalannya." [Al-Ankabut ; 69]


10 000 Budak Comel:

nur farahain nur farahain said...

Nice entri ! hye rakan blogger , ain dtg singgah sini dan komen, singgah lah blog ain
BLOG AIN DISINI
follow jugak,nak mintak klik LIKE : LIKE LIKE LIKE ;)

luqman zakaria luqman zakaria said...

kena berpantang makan..hurm..harap harap cepat sihat.amin.

nanakimie nanakimie said...

moga cepat sembuh ye....:)

Budak Kampung Budak Kampung said...

syafakallah...

Mar Mansor Mar Mansor said...

agak kagum dgn niera y bgelar isteri & pelajar dlm 1 masa..kagum juga pd suami niera y memahami..

niniey kamarudin niniey kamarudin said...

laa sis dk USIM ke???dkat lah dgn sy..

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@luqman zakaria betul3. sekarang banyak sgt kena pantang makan. moga makin kurus..

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Mar Mansor alhamdulillah. walaupun byk dugaan :)

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@niniey kamarudin dimanakah anda? hihi

niniey kamarudin niniey kamarudin said...

Nilai Uni...:)