Sunday, 16 February 2014

Semangat Kembali Ke Dunia Nilai Untuk Semester 6

       Alhamdulillah, minggu lepas dah daftar subjek dan tengok result final semester 5, alhamdulillah ada peningkatan. Hari ini dah kembali ke dunia Nilai bagi meneruskan sesi semester 6.Pejam celik pejam celik dah nak habis belajar, cuma tinggal 3 semester. Pasakkan niat lillahitaala, insyaAllah.



       Dengan jiwa yang sangat bermotivasi, keyakinan, dan semangat juang yang sangat tinggi ._. daku kembali ke Nilai walaupun rasaa macam tak puas nak ada kat rumah. Haishh, semangat ! semangat ! 


Orang yang berjaya dalam hidup adalah orang yang nampak tujuannya dengan jelas dan menjurus kepadanya tanpa menyimpang. - Cecil B. DeMille


10 000 Budak Comel:

Sheila Salim Sheila Salim said...

Assalamualaikum dik. semoga dipermudahkan urusan pembelajaran kamu ya. jaga diri baik2 tau ~~~

YaNg AyEsHa YaNg AyEsHa said...

adik Ayesha pun baru balik usim semalam..

Fatin Fana Fatin Fana said...

Selamat kembali menimba Ilmu Munirah Zahari :) Tak lama lagi saya pulak akan kembali ke kampus :)

Paly Paly said...

smgt tu yg penting

Contest SEO Muslim Niaga

Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP said...

salam. semster last ye? all the best ya this sem :)

Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid said...

all the best in your future undertakings dear...

msredcheesecake msredcheesecake said...

Allah suruh kita menuntut ilmu yg bermanfaar sampai mati.... semuga berjaya

Cik Yaya Cik Yaya said...

all the best akak..akak 9 sem ye?

Cik Yaya Cik Yaya said...

all the best akak..akak 9 sem ye?

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Cik Yaya cuma 8 sem :) tiga sem lagi tu termasuk sem 6 ni.. hehe